Digitale bonnen ontvang je binnen enkele minuten in je inbox en kan je doorsturen wanneer jij wenst (vergeet niet je spam te checken)
Fysieke kaarten (tot 20 stuks) die besteld zijn vóór 14.00 uur worden dezelfde dag aangeboden aan PostNL. Bestellingen ná 14.00 uur de volgende werkdag. Bestellingen in het weekend óf op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en aangeboden.
Meer dan 20 stuks, dan kan het mogelijk een dagje langer duren.
Let op: Ná aanbieding aan PostNL, wordt er meestal binnen 2 werkdagen geleverd. Wij hebben hier echter geen invloed op!
NB: PostNL duurt er momenteel wat langer over dus bestel op tijd.
De Nationale Bioscoopbon is geldig bij alle bioscopen en filmtheaters van Nederland. Te besteden aan een film naar keuze.
Het tegoed is 5 jaar geldig en kan in delen besteed worden. In te wisselen aan de kassa of bij een groot aantal bioscopen ook online. Het tegoed kan niet worden besteed aan eten en drinken.
Digitale bonnen en fysieke kaarten die in de winkel worden gekocht zijn direct geactiveerd.
Alleen fysieke bonnen, besteld via deze site worden ongeactiveerd verstuurd. Hiervoor worden activeerinstructies per e-mail verstuurd.
Voor het activeren van de kaart ga je naar Activeer. Vergeet niet het kaartnummer van de bioscoopbon (staat onder de barcode) en de activeringscode bij de hand te hebben.
Heb je meerdere bonnen besteld dan is het activeren van 1 kaart genoeg. Alle andere kaarten worden dan automatisch mee geactiveerd.
NB. Niet geactiveerde kaarten worden automatisch na 4 weken door ons geactiveerd.
Een persoonlijke bon is een digitale bioscoopbon in een van de zeven thema’s (zoals ‘Gefeliciteerd’ of ‘Bedankt’), inclusief jouw eigen boodschap, stickers en een passend gifje. Je kunt de bon helemaal naar wens personaliseren.
Na het maken van je persoonlijke bon kies je hoe je deze wilt versturen: volledig digitaal of per post. Kies je voor verzending per post, dan ontvang je een zwarte cadeaukaart met QR-code. Bij het scannen van de QR-code opent de persoonlijke digitale bon.
Kijk hier voor meer uitleg: Hoe werkt dit | De Nationale Bioscoopbon
Kies dan voor een standaard bon. Dan ontvang je alléén een zwarte cadeaukaart per post.
Maar kijk ook eens bij 'persoonlijke bon', hier kan je een persoonlijke digitale bon toevoegen aan de standaard cadeaukaart. Dit is gratis en snel gemaakt in een leuk thema. Je ontvangt dan de cadeaukaart mét een QR naar de digitale bon. Dit is dus een extra leuke verrassing voor de ontvanger. Je ontvangt dus alles per post!
zakelijk bestellen?
Ga dan naar Zakelijk.
Je ontvangt één e-mail met daarin je bestelbevestiging en een link naar een geefpagina. Via deze geefpagina kies je zelf hoe je de bon wilt versturen. Dit kan per e-mail, WhatsApp of bijvoorbeeld via Instagram.
Vanaf twee bonnen met hetzelfde design kun je de bonnen ook in één keer downloaden als CSV-bestand.
Check dan eerst je ongewenste mail (spam). Niet gevonden, bel dan met onze klantenservice (werkdagen van 09.00-17.00 uur via: 040-2901653, bioscoopbonservice@tresis.nl)
NB. Niet geactiveerde kaarten worden automatisch na 4 weken door ons geactiveerd.
Jazeker, je kan per bestelling van alles combineren. Je kan meerdere unieke digitale bonnen maken. En je kan dit ook combineren met de zwarte fysieke kaart.
Je ontvangt één e-mail van ons met daarin je bestelbevestiging (+ factuur) en een link naar een geefpagina als je ook digitale bonnen besteld. Via deze geefpagina kies je zelf hoe je de digitale bon(en) wilt versturen.
Er zijn geen kosten. Wij nemen de bezorgkosten voor onze rekening!
Je kan kiezen voor iDEAL óf Credit Card of SEPA Overboeking.
Kies je voor overboeking dan verwerken wij je order pas nadat wij jouw betaling hebben ontvangen. Je ontvangt dan een betaalmail met daarin een betaallink. Ook kan je betalen via een bankoverschrijving. Houd er dan rekening mee dat het verwerken 2 werkdagen kan duren.
Zakelijke bestellingen kunnen ook op factuur. Bel dan op even met onze salesafdeling op 020-4266101 of mail naar sales@bioscoopbon.nl
Bij alle bestellingen wordt automatisch een factuur meegestuurd.
Heb je voor een SEPA overboeking een factuur nodig, óf wil je op factuur bestellen, neem dan contact met onze salesafdeling: sales@bioscoopbon.nl of bel 020-4266101.
Ja, bij digitale bonnen kun je direct naar jezelf of naar de ontvanger sturen.
Bij fysieke kaarten kan je echter 1 adres opgeven. Dit kan ook van de ontvanger zijn, houd er dan rekening mee dat je zelf de activeerinstructies voor de kaart doorstuurt naar de ontvanger. Voor het activeren van een fysieke kaart is zowel de barcode van de kaart nodig als een activeercode.
Via de website kan je momenteel naar 1 post – of mailadres versturen.
Zakelijke klanten kunnen via onze salesafdeling wel een offerte aanvragen om fysieke kaarten naar meerdere adressen te laten bezorgen.
Tot 19 stuks kan door de brievenbus.
Vanaf 20 stuks versturen we het als pakketje (op onze kosten) via GLS (General Logistics Systems).
Let op: Pakketjes kunnen niet bezorgd worden op een postbusnummer!
Bestellingen kunnen niet geannuleerd of retour gezonden worden.
De nieuwe Nationale bioscoopbon mét digitale persoonlijke beleving is alléén te koop via deze website.
De fysieke zwarte kaarten (zonder digitale bon) zijn ook verkrijgbaar bij de bioscoop en het filmtheater en de bijna alle tabak & gemakszaken en supermarkten, in totaal bij meer dan 10.000 verkooppunten in Nederland.
Staat jouw vraag er niet bij, neem dan even contact op met onze klantenservice: 040-2901653 of via bioscoopbonservice@tresis.nl
Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.
De Nationale Bioscoopbon en MaDiWoDo bioscoopkaart is inwisselbaar bij alle bioscopen en de meeste filmtheaters in Nederland. Met uitzondering van een aantal kleinere filmtheaters, zie hiervoor Bioscopen | De Nationale Bioscoopbon
Dit kan aan de kassa, of bij een betaalautomaat van de bioscoop. Scan daar je barcode van je bon.
Daarnaast kun je bij veel bioscopen ook online betalen. Dit kan als de Nationale Bioscoopbon als betaalmethode wordt aangeboden. Je hebt dan naast de 19 cijferige barcode ook een pincode nodig.
De pincode vind je onder de kraslaag op de achterkantzijde van de kaart. Bij E-vouchers staat deze in de vouchers vermeld. Bij de nieuwe persoonlijke digitale bon vind je al deze gegevens als je op ‘inwisselen' klikt binnen je digitale bon.
De Nationale Bioscoopbon is geldig bij alle bioscopen en filmtheaters van Nederland. Te besteden aan een film naar keuze.
Het tegoed is 5 jaar geldig en kan in delen besteed worden. In te wisselen aan de kassa of bij een groot aantal bioscopen ook online. Het tegoed kan niet worden besteed aan eten en drinken.
Digitale bonnen en fysieke kaarten die in de winkel worden gekocht zijn direct geactiveerd.
Alleen fysieke bonnen, besteld via deze site worden ongeactiveerd verstuurd. Hiervoor worden activeerinstructies per e-mail verstuurd.
Voor het activeren van de kaart ga je naar Activeer. Vergeet niet het kaartnummer van de bioscoopbon (staat onder de barcode) en de activeringscode bij de hand te hebben.
Heb je meerdere bonnen besteld dan is het activeren van 1 kaart genoeg. Alle andere kaarten worden dan automatisch mee geactiveerd.
NB. Niet geactiveerde kaarten worden automatisch na 4 weken door ons geactiveerd.
Nee, het saldo kan alleen aan tickets worden besteed.
De MaDiWoDo is een voucher ter waarde van een regulier 2D-filmticket, geldig op maandag t/m donderdag (m.u.v. nationale feestdagen en de kerstvakantie). Voor speciale voorstellingen zoals 3D, Imax of concerten betaal je een toeslag. Inwisselen doe je aan de kassa van bijna alle bioscopen en filmtheaters in Nederland; online reserveren is nog niet mogelijk. De voucher is 2 jaar geldig na uitgifte.
Is er iets mis gegaan bij het online betalen met de bioscoopbon bij een bioscoop? Heb dan even geduld, het saldo wordt automatisch terug gestort. Hoe lang dit duurt is afhankelijk van de bioscoop. Heb je het na 24 uur niet terug neem dat contact op met de betreffende bioscoop, die moet het saldo aan je teruggeven dat kunnen wij helaas niet voor je doen.
Heb jij een persoonlijke digitale bioscoopbon ontvangen dan vind je de barcode in jouw digitale bon. Open de digitale bon en klik rechtsboven op 'inwisselen', daar vind je de unieke barcode en pincode van jouw bioscoopbon.
Heb je een E-voucher met de oude versie van de Nationale Bioscoopbon dan staan de barcode en pincode in de PDF van de E-voucher.
Heb je een persoonlijke digitale bon dan staat deze informatie bij de je barcode in je digitale bon. Dit wordt zichtbaar als je in je bon rechtsboven op 'inwisselen' klikt.
Voor E-vouchers en fysieke kaarten check je dit via de saldochecker op deze site . Je hebt dan de 19-cijferige code van je bon nodig. Deze code staat op onder de barcode op de achterzijde van je kaart of in je digitale bon.
De Nationale Bioscoopbon is ná activatie 5 jaar geldig!
Check dan eerst je ongewenste mail (spam). Niet gevonden, bel dan met onze klantenservice (werkdagen van 09.00-17.00 uur via: 040-2901653, bioscoopbonservice@tresis.nl)
NB. Niet geactiveerde kaarten worden automatisch na 4 weken door ons geactiveerd.
Dit kan je checken via onze saldochecker. Er wordt bij een MaDiWoDo Bioscoopkaart geen bedrag weergegeven.
Papieren bioscoopbonnen, zonder einddatum, worden niet meer uitgegeven door de Nationale Bioscoopbon, maar kun je bij een aantal bioscopen en filmtheaters aan de kassa nog wel inwisselen. Dit geldt helaas niet overal omdat de meeste bioscopen en filmtheaters inmiddels veel gedigitaliseerd hebben. Online kun je de papieren bon niet inwisselen.
Om het voor jou, en eerlijk is eerlijk, ook voor de bioscopen en filmtheaters een stuk makkelijker te maken, willen we je vragen om je papieren bioscoopbon(nen) naar ons op te sturen. Je krijgt dan van ons een Nationale Bioscoopbon opgestuurd met een gelijke waarde van je papieren bon + €1,- voor de verzendkosten die jij hebt gemaakt om jouw bon op de post te doen.
Je bon kun je o.v.v. je naam, postadres en emailadres/telefoonnummer sturen aan: Servicedesk Nationale Bioscoopbon, Avignonlaan 25, 5627 GA Eindhoven
Staat jouw vraag er niet bij, neem dan even contact op met onze klantenservice: 040-2901653 of via bioscoopbonservice@tresis.nl
Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.
Op onze zakelijke pagina hebben we alle mogelijkheden voor je op op een rijtje gezet.
Heb je daarna nog vragen of wil je bijvoorbeeld op factuur bestellen dan horen we het graag via:
sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101
Bij alle bestellingen wordt automatisch een factuur meegestuurd.
Heb je voor een SEPA overboeking een factuur nodig, óf wil je op factuur bestellen, neem dan contact met onze salesafdeling: sales@bioscoopbon.nl of bel 020-4266101.
Je kan niet standaard op factuur bestellen. Bestel je online dat kan je kiezen voor SEPA Overboeking. Je ontvangt dan van onze betaalprovider MOLLIE een mail met een link om over te boeken. Ná betaling ontvang je van ons een orderbevestiging en factuur.
Heb je vóóraf een factuur nodig, bestel dan via onze afdeling sales:sales@bioscoopbon.nl of bel 020-4266101.
Dat kan, als je een persoonlijke bon besteld via de de pagina zakelijk.
Wil je graag een bedrijfslogo printen op een fysieke kaart, neem dan contact met ons op:
sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.
Via de website kan je momenteel naar 1 post – of mailadres versturen.
Zakelijke klanten kunnen via onze salesafdeling wel een offerte aanvragen om fysieke kaarten naar meerdere adressen te laten bezorgen.
De MaDiWoDo is een voucher ter waarde van een regulier 2D-filmticket, geldig op maandag t/m donderdag (m.u.v. nationale feestdagen en de kerstvakantie). Voor speciale voorstellingen zoals 3D, Imax of concerten betaal je een toeslag. Inwisselen doe je aan de kassa van bijna alle bioscopen en filmtheaters in Nederland; online reserveren is nog niet mogelijk. De voucher is 2 jaar geldig na uitgifte.
Nee, deze kan je alleen bestellen via onze salesafdeling:sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.
Alleen voor bedrijven! Minimaal 500 stuks.
Onze salesafdeling is op werkdagen bereikbaar voor je vragen en informeert je graag naar alle mogelijkheden met een van onze bonnen! Contact: sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.